srijeda, 18. prosinca 2013.

Kako početi sa meditacijom?

U nastavku slijedi nekoliko načina koje možete popraviti svoje zdravlje i raspoloženje.

Meditacija osim povoljnog učinka na zdravlje, poboljšava inteligenciju, koncentraciju, sposobnost učenja i pamćenja. Osobe koje redovno meditiraju su pozitivnog duha, vedrije, manje sklone kritici i zaista znaju da uživaju u životu.




Ponovo ističem činjenicu da za sve treba vrijeme i da vaša mala tvrđava mira i spokoja neće nastati preko noći.  Prije nego započnete sa meditacijom, treba da isključite sve uređaje, kao što je televizor, mobitel i računar. Treba da se smjestite u neku mirnu prostoriju. Najbolja varijanta je da meditirate svakog dana u isto vrijeme, otprilike dvadeset minuta.  Atmosferu treba da upotpune mirisni štapići, lagana muzika ili mirisne svijeće.

Pitate se kako treba meditirati?

- Pronađite svoju magičnu oazu mira u vašem stanu.
- Sjednite i vodite računa da vam kičma bude ravna. Položaj koji se najčešće koristi je lotos, pri čemu su noge savijene u koljenima.. Možete sjesti na jastuk.
- Ruke naslonite na koljena, dlanove okrenite gore.
- Zatvorite svoje lijepe oči.
-Duboko udahite kroz nos i fokusirajte se na zrak, koji ulazi u vaša pluća. Neka vam se dok dišete širi stomak, a ne pluća.
- Izdahnite što sporije.
- Zaboravite svakodnevne probleme, sve misli, sve brige, sve strahove i mislite samo na tok vazduha.
- U prvi mah nećete poptuno uspjeti odbaciti misli koje vas tište, ali će svakodevni trening davati sve bolje i bolje rezultate.
- Uporno se koncentrišite na disanje.
- Prvih nekoliko dana meditirajte desetak minuta, potom postepeno povećavajte na dvadeset.
-Gradivo treba ponavljati, a meditaciju je najbolje prakticirati prije obroka.

Vremenom će meditacija postati vaš oslonac i dobar prijatelj, koji će vam olakšati život i  donijeti nove uspjehe na ličnom i profesionalnom planu.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.