srijeda, 30. listopada 2013.

Kako sretno započeti dan?

Ne znam da li se sjećate izreke: " Po jutru se dan poznaje!". Ja sam se bezbroj puta uvjerila da je ova izreka uistinu tačna. Koliko puta ste se probudili mrzovoljni, pa je i cijeli dan prošao u vihoru negativnih emocija.
Svako jutro kada se probudite, budite sretni što ste se probudili i započnite dan s osmijehom.
Ja sebi svako jutro kažem: "DANAS MI NIKO I NIŠTA NEĆE POKVARITI RASPOLOŽENJE." Ne upali baš svaku put, ali moram priznati da upali često.



U nastavku slijedi nekoliko savjeta o načinu na koji svaki svoj dan možete učiniti veselim. Život se danas odvija prebrzo. Količina stresa u najvećem broju profesija, je u ovim skupim vremenima, zaista velika. A tek kakvu glavobolju zadaje besparica ? Ono što vam sigurno ne treba je da narušite svoje zdravlje.

Kada neke od malih zdravih rituala uključite u svoju svakodnevnicu, onda vam to postaje navika i život teče lakše i ljepše.

1. Jutarnje tuširanje je sjajno i zato nemojte žuriti. Protegnite se i zapjevajte pod tušem, bez obzira što će komšiluk pomisliti da ste  ponovo skrenuli. Topla voda dovodi do opuštanja mišića.

2. Muzika je čarobna. Muzika je jedan od najvećih poklona čovjeku za zdrav i sretan život. Muzika smanjuje napetost i stres, povećava pozitivnu energiju i unosi vedrinu u vaš život. I ljubavne tuge lakše prolaze uz muziku. Muzika, aerobik i joga su odličan recept za relaksaciju.

3. Doručak je najvažniji obrok. Dovoljna količina zdravih kalorija održava vašu cjelodnevnu energiju i raspoloženje.  Vodite računa da unesete dovoljno proteina i voća, a ne samo prazne kalorije. Ukoliko doručkujete pravilno, onda se svakako nećete prejedati za ručak ili večeru.

 4. Kafa je ponekad pun pogodak, ali je zeleni čaj bolji izbor.
Zeleni čaj je izuzetno zdrav, jer ima umirujuće djelovanje i bogat je antioksidansima.

5. Jutarnja šetnja je prijatelj vašeg zdravlja, smanjuje nivo stresa, poboljšava mentalnu i fizičku kondiciju i priprema vas za vrtlog svakodnevnog stresa. Pozitivno djeluje na san. Još ako šetate s osobom koju volite, pa za vas ne postoje granice sreće...

6. Pokažite svoje emocije i pišite dnevnik
Moram priznati da mnogo sretnije živim kada imam vremena da ispoljim svoje emocije, da ih preslikam na papir, da kažem ono što mislim i da napravim neke nove planove. Amatersko pisanje nosi brojene pozitivne efekte na zdravlje, oslobađa um od stresa. Kada pišem imam osjećaj da me neko sluša, bez prigovora, bez kritike i onda se javi slatki osjećaj slobode, kada mogu da napišem baš sve što mislim i osjećam. Amatersko pisanje povećava i nivo samopouzdanja i pomaže da lakše prebrodite probleme koje trenutno imate u životu.

7. Joga je vrlo učinkovita za tjelesni i psihički mir.  Čak i vježbe dubokog disanja oslobađaju hormone sreće i pozitivno djeluju na vaše zdravlje.

Nadam se da ću bar malo uticati na vaš stav o sopstvenom zdravlju i da ću dobiti jedan mali veseli smiješak, na kraju ovog posta.





Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.