četvrtak, 1. kolovoza 2013.

Kako pobijediti stres?

Imate li problema da zaspete i pokušavate na sve načine da se smirite i sklopite oči barem na kratko do jutra? Evo, nekoliko korisnih savjeta kako to i da postignete.


Buđenje uvijek u isto vrijeme
- Vrlo je važno da uvijek u isto vrijeme idete u krevet, ali je još bolje ako imate i buđenje podešeno uvijek u isto vrijeme, tvrdi J. Kirby Pate, specijalista za san iz Neshvillea.

Ne paničarite ukoliko se probudite
- Obično spavamo u 90-to minutnim ciklusima i nije ništa neobično da se budimo nakon drugog, objašnjava Pete i dodaje da nakon četiri do pet sati spavanja, san više nije za odmaranje.

Nastavite da sanjate
Napola ste budni već u dva sata ujutro? Woodson Merrell, predsjednik odjela za integrativnu medicinu na njujorškom Bet Israel medicinskom centru savjetuje:

- Kada se počnete buditi i postajete svjesni, pokušajte nastavite sanjati. Ne dozvolite da vam druge misli dolaze na um. Ili uzmite neke homeopatske tablete od kojih nećete kasnije biti mamurni, naglasio je.

Alkohol nije riješenje
Alkohol vam može pomoći da se nakautirate, ali je vrlo vjerovatno da ćete se ubrzo nakon toga probuditi i da nećete moći poslije zaspati.

Napravite sebi kupku
Bar jedan sat prije spavanja napravite kupku sa mirisnim solima i eteričnim uljima po mogućnosti od lavande.

Probajte Valerianu
-Valeriana je vrsta biljne tablete za spavanje, kaže Merrell.

Biljke pomažu
- Zdrava prehrana bogata proteinima, karbohidratima, sa dosta povrća, voća u umjerenim količinama, pomoći će vam da održite ravnotežu, ističe Merrell.



Biljni suplementi vam također mogu pomoći da se opustite. Kao i prije svake upotrebe lijekova konsultirajte svoga liječnika. Nekima to neće značiti ništa posebno, ali rodiola može pomoći u smanjenju stresa, a kineska biljka koju možete naći u svim prodavnicama zdrave hrane, cordyceps, vrsta gljive, čini tijelo otpornijim na hormon stresa kortisol, prerađujući ga bolje.

Konzumirajte magnezijum
Uzimate li kalcijum? Iznenadit će vas da kalcijum doprinosi stresu.
- Kada ste uznemireni kalcijum jurne u vaše ćelije potiskujući magnezijum, kaže Ashley Koff, dijetetičarka iz Los Anđelesa.

Kalcijum i magnezijum funkcioniraju antagonistički, tako da kada ste uznemireni kalcijum uzbuđuje vaše ćelije, a magnezijum ih smiruje. Višak kalcija tjera vaše mišiće na grčenje, pogoršavajući stresnu situaciju.

- Za žene je vrlo važno da unose dosta kalcija zbog kostiju, ali je isto tako potrebno da unose i magnezij kako bi se smirile. Magnezij igra važnu ulogu u smanjenju stresa, ističe Koff.

Ljepota.ba

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.